Annemarie Pieck
office & management support
websites & social media
evenementen
Introductie Annemarie
Leuk om kennis met elkaar te maken via deze pagina, maar live is dat natuurlijk net even wat leuker!
Ik ben als Virtual Assistant een hardwerkende resultaatgerichte pittige dame die van aanpakken houdt. Met een gezonde dosis humor kan ik zowel zelfstandig, als in teamverband werken. Ik hou van uitdagingen en organiseren is al jaren m’n grootste talent! Heb je als ondernemer handen tekort binnen je eigen organisatie, hou je je te veel met randzaken bezig, ben je totaal stuurloos en zoek je een oplossingsgerichte sparringpartner die jou verder helpt met je business dan help ik je graag uit de brand. En dat alles met heel veel liefde voor m’n vak!
Naast eigen ondernemer ben ik ook echtgenote van Ronald, moeder van onze dochter Myrthe en een echte weegschaal. Ik hou van harmonie en in balans zijn. Daarnaast zijn we een echt ondernemend gezin. We houden van reizen; het liefst zo ver mogelijk weg om nieuwe culturen te leren kennen. Ook springen we regelmatig op de racefiets om aan onze conditie te werken.
Heeft dit alles je interesse gewekt? Neem dan contact op via het contactformulier en ik laat je zien wat six star service is, want daar hou ik ook erg van ☺
Mijn diensten
Mijn professionele werkhouding:
‘Gisteren was leerzaam, vandaag moet het gebeuren, morgen wordt spannend en overmorgen is interessant’.
Ruim 26 jaar ervaring op secretarieel gebied en de laatste jaren ook management ervaring. Of het nu gaat om coördinatie van projecten, inkoop, marketing, dataroom, reorganisaties, evenementenorganisatie, mediacampagnes, herstructurering of wagenpark.
Specialiteiten: social media, websites, inkoop, offline en online marketing, wagenparkbeheer en PZ taken.
Buitengewoon loyaal, zelfstandig, kostenbewust, klantgericht, stressbestendig, gestructureerd (organisatietalent!) en pro-actief.
Als Virtual Assistant geef ik ondersteuning op afstand, maar eventueel ook op locatie. Flexibele inhuur voor een aantal uren per week of per maand. En dat alles oplossingsgericht en met een daadwerkelijk doel als resultaat.
Office & Management Support
Secretariële en ondersteunende werkzaamheden. Organiseren, coördineren en ondersteuning verlenen; dienstverlening in de ruime zin des woords. Alles in het kader van de klant is geen koning, maar keizer!
Agendabeheer
Beheer van mailboxen
Notuleren van vergaderingen
Opstellen van presentaties
Interne en externe communicatie
Marketing Support
Online en offline marketingactiviteiten die de doelgroep activeren.
Websitebeheer
Social Media beheer (Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter) waarbij opstellen content, campagnes en rapportages
E-mail campagnes
Drukwerk en reclamemateriaal
Event Support
Organisatie van evenementen en bijeenkomsten, zowel intern als extern.
Beurzen, congressen en seminars
Personeelsbijeenkomsten
Relatie-evenementen
De voordelen van het werken met een Virtual Assistant
Als Virtual Assistant heb ik mijn eigen werkplek en ondersteun ik bedrijven op afstand door gebruik te maken van online tools. Dat scheelt in elk geval al kosten in de aanschaf van apparatuur en de inrichting van een werkomgeving.
Flexibele inhuur voor een aantal uur per week of per maand, maar ook een hele periode van b.v. een half jaar is mogelijk. Flexibel in te vullen dus!
Geen personeelskosten zoals vakantiegeld, ziektekosten, sociale verzekeringen of andere verplichte premies. Je betaalt alleen voor de daadwerkelijk gemaakte uren. Geen risico en heldere afspraken!
Doordat je iemand inhuurt die je taken uit handen neemt, met je meedenkt en zorgt voor de continuïteit binnen je organisatie kom jij toe aan jouw eigen core business. Op deze manier kun je onbezorgd doen waar jij goed in bent om jouw bedrijf succesvol te laten lopen.