• Annemarie Pieck
  • Ronald Pieck
Contact
© 2020 - Pieck Performance
Pieck Performance
  • Annemarie Pieck
  • Ronald Pieck
contact
Pieck Performance

Annemarie Pieck

office & management support
websites & social media
evenementen

Over mij

Introductie Annemarie

Leuk om kennis met elkaar te maken via deze pagina, maar live is dat natuurlijk net even wat leuker!

Ik ben als Virtual Assistant een hardwerkende resultaatgerichte pittige dame die van aanpakken houdt. Met een gezonde dosis humor kan ik zowel zelfstandig, als in teamverband werken. Ik hou van uitdagingen en organiseren is al jaren m’n grootste talent! Heb je als ondernemer handen tekort binnen je eigen organisatie, hou je je te veel met randzaken bezig, ben je totaal stuurloos en zoek je een oplossingsgerichte sparringpartner die jou verder helpt met je business dan help ik je graag uit de brand. En dat alles met heel veel liefde voor m’n vak!

Naast eigen ondernemer ben ik ook echtgenote van Ronald, moeder van onze dochter Myrthe en een echte weegschaal. Ik hou van harmonie en in balans zijn. Daarnaast zijn we een echt ondernemend gezin. We houden van reizen; het liefst zo ver mogelijk weg om nieuwe culturen te leren kennen. Ook springen we regelmatig op de racefiets om aan onze conditie te werken.

Heeft dit alles je interesse gewekt? Neem dan contact op via het contactformulier en ik laat je zien wat six star service is, want daar hou ik ook erg van ☺

pieck2
Ruim 26 jaar ervaring

Ruim 20 jaar ervaring op secretarieel gebied, projectcoördinatie en de laatste jaren ook management ervaring.

Annemarie
Virtual Assistant

Ondersteuning op afstand, maar ook op locatie. Flexibele inhuur voor een aantal uren per week of per maand.

pieck1
Passie voor (online) marketing

Zowel online als offline de mooiste producten afleveren geeft mij een fantastisch gevoel!

Annemarie Pieck
Diverse branches

Specialisatie in bouw- en vastgoed maar daarnaast ook organisatieadvies, kinderopvang, brancheverenigingen, kleine zelfstandigen en voedingsmiddelen.

Mijn diensten

Mijn professionele werkhouding:
‘Gisteren was leerzaam, vandaag moet het gebeuren, morgen wordt spannend en overmorgen is interessant’.

Ruim 26 jaar ervaring op secretarieel gebied en de laatste jaren ook management ervaring. Of het nu gaat om coördinatie van projecten, inkoop, marketing, dataroom, reorganisaties, evenementenorganisatie, mediacampagnes, herstructurering of wagenpark.

Specialiteiten: social media, websites, inkoop, offline en online marketing, wagenparkbeheer en PZ taken.

Buitengewoon loyaal, zelfstandig, kostenbewust, klantgericht, stressbestendig, gestructureerd (organisatietalent!) en pro-actief.

Als Virtual Assistant geef ik ondersteuning op afstand, maar eventueel ook op locatie. Flexibele inhuur voor een aantal uren per week of per maand. En dat alles oplossingsgericht en met een daadwerkelijk doel als resultaat.

Office & Management Support

Secretariële en ondersteunende werkzaamheden. Organiseren, coördineren en ondersteuning verlenen; dienstverlening in de ruime zin des woords. Alles in het kader van de klant is geen koning, maar keizer!

Agendabeheer

Beheer van mailboxen

Notuleren van vergaderingen

Opstellen van presentaties

Interne en externe communicatie

Marketing Support

Online en offline marketingactiviteiten die de doelgroep activeren.

Websitebeheer

Social Media beheer (Facebook, Instagram, LinkedIn en Twitter) waarbij opstellen content, campagnes en rapportages

E-mail campagnes

Drukwerk en reclamemateriaal

Event Support

Organisatie van evenementen en bijeenkomsten, zowel intern als extern.

Beurzen, congressen en seminars

Personeelsbijeenkomsten

Relatie-evenementen

KreatifKlub
Basisschool Passe-Partout
Van der Kaa Transport
Teach Me Kindercoachpraktijk
VA school 2
Albeda
da Vinci
Van der Vorm Vastgoed Groep logo
Mundo logo
Logo Kikx Development
Logo Ballast Nedam

De voordelen van het werken met een Virtual Assistant

Eigen werkplek

Als Virtual Assistant heb ik mijn eigen werkplek en ondersteun ik bedrijven op afstand door gebruik te maken van online tools. Dat scheelt in elk geval al kosten in de aanschaf van apparatuur en de inrichting van een werkomgeving.

Flexibel

Flexibele inhuur voor een aantal uur per week of per maand, maar ook een hele periode van b.v. een half jaar is mogelijk. Flexibel in te vullen dus!

Het financiële plaatje

Geen personeelskosten zoals vakantiegeld, ziektekosten, sociale verzekeringen of andere verplichte premies. Je betaalt alleen voor de daadwerkelijk gemaakte uren. Geen risico en heldere afspraken!

Focus op jouw eigen business

Doordat je iemand inhuurt die je taken uit handen neemt, met je meedenkt en zorgt voor de continuïteit binnen je organisatie kom jij toe aan jouw eigen core business. Op deze manier kun je onbezorgd doen waar jij goed in bent om jouw bedrijf succesvol te laten lopen.

Voorbeelden van mijn werk

vdv10
Van der Vorm Vastgoed

Diverse materialen voor intern en externe communicatie.
Klik op de afbeelding voor de voorbeelden.

mundo-opzet
Kinderopvang Mundo

Diverse producten voor interne en externe communicatiedoeleinden.
Klik op de afbeelding voor de voorbeelden.

31west
31 West Concepts

Optimalisatie van de website 31 West Concept, een project- en concept ontwikkelaar

Masterphoto.nl_MUNDO20220309-032
Evenementen

Met veel plezier diverse evenementen georganiseerd.
Klik op de afbeelding voor de voorbeelden.

Van der Kaa Transport
Van der Kaa Transport

Een volledig nieuwe responsive site voor Internationaal Transportbedrijf Van der Kaa B.V.

OBS Passe-Partout
OBS Passe-Partout

Voor OBS Passe-Partout een nieuwe website inclusief teksten opgeleverd.
Klik hier voor meer informatie.

Klanten en partners aan het woord

Annemarie en ik startten in 2019 ongeveer tegelijk als zelfstandig ondernemer en ontmoetten elkaar tijdens een opleiding. Energie, humor, eerlijk en oprecht, all in op alle gebieden…..een feest van herkenning!

Regelmatig checken we even bij elkaar in. Om te sparren, elkaars advies in te winnen en om successen te delen. We werken ook regelmatig samen, waarbij we elkaars expertise en kwaliteiten inzetten. Snel schakelen, open en directe communicatie en een forse dosis vertrouwen in de ander zijn hierin de key words. Het verschil maken door elkaar te inspireren en te liften maakt Annemarie ontzettend waardevol, als mens en als business partner.

Margriet van Dijk
Margriet van Dijk
Sidekicker

Op de vraag aan Monique welke kernwoorden ze mij zou geven, ontving ik deze reactie: zelfstandig, kwaliteitsbewaking, houd alles en iedereen wakker, resultaatgericht, planning en organiseren, loyaal, inzet is enorm en energie. Een lijstje om trots op te zijn!

Monique Dongelmans Kinderopvang Mundo
Monique Dongelmans
Directeur / bestuurder Kinderopvang Mundo

Ik heb met Annemarie samengewerkt bij Van der Vorm Vastgoed B.V. Ik vind haar echt een heel ervaren, proactieve en fijne collega. Ze is enorm initiatiefrijk, zeer loyaal, super georganiseerd en van vele markten thuis. Ze neemt je mee in haar enthousiasme, wat ik een heel groot pluspunt vind. Echt een topper om mee samen te werken!

Manuela Westerholt
Manuela Westerholt
Project Secretary

Annemarie en ik hebben samengewerkt bij Vos & Partners Organisatieadvies B.V. Zij werkte daar als directiesecretaresse, terwijl ik destijds tijdens mijn studie een aantal dagen in de week wat projecten deed. Annemarie is proactief. Met veel energie zet ze zich in om zaken slimmer of efficiënter aan te pakken. Met haar enthousiasme en positieve mindset krijgt ze het ook voor elkaar om projecten en mensen in beweging te krijgen. Bovendien is haar netwerk binnen de vastgoed wereld groot. Annemarie is een echte topper in haar vakgebied!

Lisanne Burghardt
Lisanne Burghardt
Product Owner | Customer Journey Expert
ING

De laatste jaren met plezier aan vele projecten met Annemarie mogen werken. Enthousiast, doorzettingsvermogen, leergierig en planmatig sterk: dit kenmerkt Annemarie in ieder project. Dat er nog vele projecten mogen volgen!

Thomas van der Wel
Thomas van der Wel
Kreatif Klub

De samenwerking is nog maar kort, maar ik ken Annemarie vanuit het verleden toen we nog bij Bokx Vastgoed ontwikkeling samenwerkten. Ik ben met Annemarie in zee gegaan omdat we alle twee lekker duidelijk zijn in de communicatie. En ze op meerdere fronten ondersteuning en ontzorging biedt, op de momenten dat het nodig is.

Jos Verhulst
Jos Verhulst
Eigenaar 31°West

Annemarie heeft mij betrokken bij een van haar opdrachtgevers voor een stukje HR ondersteuning.

De samenwerking verloopt heel fijn, wanneer ik vragen heb over de interne organisatie kan ik bij haar terecht. Ook voor dat zetje in de juiste richting, waar ik soms net te afwachtend ben..

Ik heb Annemarie leren kennen als een aanpakker, een harde werker en een super gemotiveerde ondernemer.

Yvette Bastian
Yvette Bastian
Owner Yvette@Work
    Gegevens

    Pieck Performance
    KVK nummer 70622035
    BTW nummer NL001616303B48

    Contact

    Boxbergenweg 8, 3207 KK te Spijkenisse
    info@pieckperformance.nl
    +31 6 514 06 042

    Social

    LinkedIn
    Facebook

    Stuur een bericht

    Stuur mij een bericht






      piecklogo

      Annemarie Pieck

      Office & Management support
      Websites & social media

      Ronald Pieck

      Onderwijsadvies / Interim Directeur / Project Manager

      Over Annemarie
      Over Ronald

      © 2022 Pieck Performance – Privacy Policy – Contact

      in